Från hjärtat

Eftersom det har antagligen blir ett av vara sista inlagg tankte vi passa pa att saga tack. Tack for alla kommentarer som har stottat oss, peppat oss och fatt oss att skratta.

Vi har haft en fantastisk resa. Den har varit bade utmanande och omtumlande. Manga ganger har vi skrattat sa mycket att vi borjat grata, andra ganger har vi gratit sa mycket att vi inte kunnat gora nagot annat an att skratta at oss sjalva. Bloggen har varit en viktig lank hem for oss i snart tre och en halv manad och vi har verkligen tyckt att det har varit roligt att kunna dela med oss av det vi har varit med om. Medgang som motgang. Vi hoppas att mycket av det som vi forsokt formedla har natt fram. Manga ganger har vi haft svart att satta ord pa allt vi har upplevt och gjort.

Hur beskriver man till exempel kanslan av att sakta glida fram pa amazonasfloden en stjarnklar natt? Hur formedlar man adrenalinkicken som det innebar att kasta sig ut pa en mountainbike nedfor varldens farligaste vag? Och gar det ens att forklara kanslan av att simma med hajar eller att befinna sig oga mot oga med gigantiska havsskoldpaddor?

Vi har verkligen forsokt och vi hoppas som sagt att vi atminstonde lyckats till viss del. Kul att ni har foljt var resa!

Massor av kramar fran Agnes, Emelie och Josefine


Kommentarer
Postat av: Gosta

Våra hjältinnor !! Det är vi som ska tacka. det har varit minst lika viktigt för oss - kanske viktigare. Och Ja ! Ni har lyckats förmedla allt - t.o.m. en hel del "mellan raderna".

Framförallt - ni har förlängt våra liv med skratt och upplevelser/upptåg.

We love u , all inclusive !

2011-04-28 @ 09:20:09
Postat av: Mamma Marie

Det har varit underbart att få läsa och det har hjälpt till att behålla lugnet, så tack för det! Vi har funderat över vem som skriver? Ni tycks alltid skriva med samma "röst". Vi ses på Landvetter, Kram!

2011-04-28 @ 10:37:04
Postat av: Mamma L

Jag ansluter till jubelkören. Min morgonrutin sen tre månader har varit att direkt när jag kommit till jobbet, kolla bloggen och därefter ha högläsning för kollegorna jag delar arbetsrum med. Ni har glatt många med ert skrivande och fått oss att känna oss lite som medresenärer. Nu finns dock en sak som kommer överträffa min morgonrutin med hästlängder, nämligen att få möta dig min älskade dotter och dina fantastiska vänner på Landvetter i morgon kväll.

2011-04-28 @ 14:31:52
Postat av: Huuuuffi!

Åhhh.... mina bästa vänner!! Jag har saknar er så mycket!!! Men snart är ni hemma hos mig igen :D Jag kan inte vänta tills jag får se alla bilder och höra alla historier som ni har att berätta!!! :) Jag är så glad att ni kommer hem så nu gråter jag nästan!!! Jag älskar er massor!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-28 @ 14:42:07
Postat av: Lilian Andersson

Vill oxå tacka för jävligt rolig läsning, ni har verkligen bjudit på er resa,vart åker ni härnäst? Fast om jag förstått det rätt vill nog era mammisar å pappisar att ni stannar hemma :-)

2011-04-29 @ 09:14:54
Postat av: Cata

Tack för härlig, stimulerande och spännande läsning! Vad ska man nu hitta på? Kram Cata

2011-05-01 @ 11:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0